* ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΣ 2010: Επικοινωνία & Προβολή στα ΜEDIA


ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΣ 2010

Διοργάνωση: Reason to (www.reason2.gr)

ΔΩΡΑ ΠΑΠΠΑ – Υπεύθυνη Γραφείου Τύπου

Aντικείμενο εργασίας: Χορηγίες Επικοινωνίας & Προβολή στα ΜΕDIA (Δελτία Τύπου - Δημοσιεύσεις σε περιοδικά, εφημερίδες, sites και blogs - Ραδιοφωνική & Τηλεοπτική Κάλυψη)


Τί είναι η Μικρόπολις; Μια πολυδιάστατη και μοναδική στο είδος της διοργάνωση, που σκοπό έχει την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα ποιότητας ζωής. Χωρισμένη σε θεματικές ενότητες που ονομάζονται «Γειτονιές» βασίζεται στο τρίπτυχο «παιδί – παιδεία – παιχνίδι». Η κάθε «Γειτονιά» στελεχώνεται από προσεκτικά επιλεγμένους φορείς που φέρουν τη σφραγίδα του ειδικού. Οι δράσεις είναι βιωματικές και εγκεκριμένες από τους αρμόδιους φορείς, ενώ αρκετές από αυτές έχουν λάβει τιμητικά βραβεία και βραβεία καινοτομίας. Η πρώτη Μικρόπολις πραγματοποιήθηκε 23 - 26 Σεπτεμβρίου 2010 στην “Τεχνόπολις” του Δήμου Αθηναίων (Πειραιώς 100, Γκάζι). Στις 23 και 24 Σεπτεμβρίου, δέχθηκε Δημοτικά Σχολεία απ' όλη την Ελλάδα, ενώ το Σαββατοκύριακο 25 και 26 Σεπτεμβρίου δέχθηκε το ευρύ κοινό και προγραμματισμένες επισκέψεις φορέων για το παιδί.



Συμμετέχοντες φορείς: Συνολικά, στη Μικρόπολις 2010 έλαβαν μέρος 21 φορείς σε 30 διαφορετικά stages: 19 Μη κερδοσκοπικοί φορείς (15 Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις/Σωματεία, 1 Πανεπιστήμιο, 2 Δημοτικοί Φορείς, 1 Ίδρυμα) και 2 Ιδιωτικοί φορείς.


Γειτονιές και Φορείς: Η Μικρόπολις 2010 απαρτίστηκε από 8 «Γειτονιές»:



  • Η Γειτονιά της Οδικής Ασφάλειας: Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς.
  • Η Γειτονιά Όλων των Ανθρώπων: Action Aid, Γιατροί του Κόσμου, Youth for Human Rights, Διεθνής Αμνηστία, Ελληνική Ομάδα Διάσωσης.
  • Η Γειτονιά της Γεύσης: Μουσικομαγειρέματα (Ευτύχης Μπλέτσας με θεατρική ομάδα).
  • Η Γειτονιά του Φίλου μας του Σκύλου: Stray Action Pet Therapy Hellas (SAPT Hellas].
  • Η Γειτονιά του Αθλητισμού: Οργανισμός Νεολαίας και Άθλησης (Ο.Ν.Α.), Ecomagination.
  • Η Γειτονιά της Τεχνολογίας: Ελληνικός Κόσμος (Ι.Μ.Ε,) Ψηφιακό Εργαστήριο Δήμου Αθηναίων.
  • Η Γειτονιά της Χαράς: Κουρήτες (ερευνητική ομάδα ρομποτικής του Πολυτεχνείου Κρήτης], Μορφές Έκφρασης.
  • Η Γειτονιά της Φύσης: Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης, ΜΟΜ, Αρχιπέλαγος, Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, Αρκτούρος, Καλλιστώ, MEDASSET / Μεσογειακός Σύνδεσμος για τη Σωτηρία των Θαλασσίων Χελωνών.

    Αιγίδες: Χάρη στον εκπαιδευτικό χαρακτήρα της αλλά και στην ποιότητα του περιεχομένου της η Μικρόπολις πραγματοποιήθηκε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ.). Ο Δήμος Αθηναίων καθώς και ο Πολιτισμικός Οργανισμός Δήμου Αθηναίων (ΠΟΔΑ), έδωσαν επίσης τις Αιγίδες τους.

Επισκεψιμότητα: Συνολικά στη Μικρόπολις 2010 πήραν μέρος 18.000 άτομα.

Παιδιά και συνοδοί: Με βάση αντιπροσωπευτικό δείγμα, οι συνοδοί των παιδιών κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου ήταν σε ποσοστό 83% Γυναίκες. Το 82% των επισκεπτών ήταν ανώτερης και ανώτατης μόρφωσης με τους επισκέπτες ανώτατης μόρφωσης να υπερτερούν. Σχετικά με την περιοχή κατοικίας, το 67% των συνοδών προήλθε από περιοχές που μπορούν να χαρακτηριστούν ως τόπος κατοικίας μέσης τάξης.

Δημοτικά Σχολεία: Η Μικρόπολις 2010 κοινοποιήθηκε ως εκπαιδευτική εκδρομή σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία της Ελλάδας μέσω σχετικής εγκυκλίου που απέστειλε το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ.) στις 22 Απριλίου 2010 και σχετικής ανάρτησης στην Εκπαιδευτική Διαδικτυακή Πύλη του Υπουργείου e-yliko.gr. Συνολικά, 30 Δημοτικά Σχολεία επισκέφθηκαν τη Μικρόπολις τις δύο πρώτες μέρες.

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ


Η Μικρόπολις 2010 υποστηρίχθηκε από στοχευμένη προωθητική καμπάνια που ξεκίνησε τον Ιούλιο, κλιμακώθηκε τον Αύγουστο και κορυφώθηκε το Σεπτέμβριο του 2010. Η αποδελτίωση αναφέρεται στο διάστημα Ιούλιος - Νοέμβριος 2010.


Οι ενέργειες επικοινωνίας και προβολής κινήθηκαν στα εξής τρία επίπεδα:


  • Ενέργειες σε επίπεδο Χορηγών Επικοινωνίας
  • Ενέργειες Τμήματος Προβολής της διοργανώτριας εταιρείας (Reson to)
  • Ενέργειες σε συνεργασία με τους Συμμετέχοντες Φορείς
    Τα βασικά κοινά-στόχος της καμπάνιας ήταν: Σχολεία / Εκπαιδευτικοί φορείς, Παιδιά ηλικίας 6-13 ετών, Οικογένειες με έμφαση στη μητέρα, Φίλοι και υποστηρικτές συμμετεχόντων φορέων, Media.

Για τις ανάγκες δημοσιότητας της διοργάνωσης δημιουργήθηκε media plan το οποίο εμπεριείχε όλα τα παραδοσιακά και ηλεκτρονικά μέσα (και web2), ραδιοφωνικούς και on line διαγωνισμούς, συνεντεύξεις και αφιερώματα.

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται συνοπτικά οι βασικότεροι τρόποι προβολής από τη διοργανώτρια εταιρεία, τους συμμετέχοντες φορείς και τους χορηγούς επικοινωνίας, καθώς και η προβολή που έλαβε η διοργάνωση και τα αποτελέσματά των ενεργειών αυτών, με βάση τη σχετική αποδελτίωση.






ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

RADIO

TV

HΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ

ΕΝΤΥΠΑ

SOCIAL MEDIA



126 Spot

45 Spot

190 Δημοσιεύσεις σε Portals & blogs

25 Καταχωρήσεις

14 facebook pages/

groups σε κοινό

79.965 ατόμων

30 Νewsletters

5 Καταχωρήσεις σε Β2Β

8 Δημοσιεύσεις σε Β2Β



9 Συνεντεύξεις

44 Αναφορές

20 e-Banners

45 Δημοσιεύσεις





70

Αναφορές

38 Ρεπορτάζ

4 youtube videos





ΣΥΝΟΛΟ

205

127

257

70

79.965 άτομα


ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ / ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ


Η Mικρόπολις 2010 εξασφάλισε την υποστήριξη συνολικά 23 Χορηγών Επικοινωνίας

ΈΝΤΥΠΑ (προβολή σε 13 συνολικά εφημερίδες & περιοδικά): Η Καθημερινή (ως εφημερίδα ήταν αποκλειστικός χορηγός επικοινωνίας και μας εξασφάλισε καταχώρηση και στο “Κ” της Καθημερινής) • Οι Ερευνητές της Καθημερινής • Metro (free press) Mommy (ως παιδικό περιοδικό ήταν αποκλειστικός χορηγός επικοινωνίας και μας εξασφάλισε e-banner στο www.in.gr)Περιοδικά της ΝΕΑΣ ΑΚΤΙΝΑΣ: Ντόλαντ, Μίννι, Hanna Montana, Μίκυ Μάους, Μεγάλο Μίκυ, Αλμανάκο • National Geographic Κids Ram Kid.





ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ / ΑΡΙΘΜΟΣ

ΟΛΟΣΕΛΙΔΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

ΑΝΑΦΟΡΕΣ / ΑΡΙΘΜΟΣ

Νέα Ακτίνα / 9 Oλοσέλιδες

Ram Kid / 1

Ram Kid / 1

Ram Kid / 1 Oλοσέλιδη

National Geographic Kids/1

Mommy / 2

National Geographic Kids / 1 Oλοσέλιδη

Ερευνητές/1

Καθημερινή /1

Μοmmy / 2 Oλοσέλιδες



METRO / 2

H Καθημερινή / 2





Ερευνητές / 3





"Κ" της Καθημερινής/1





ΜΕΤRΟ / 6





ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Nickelodeon & MTV


Το παιδικό τηλεοπτικό κανάλι Nickelodeon υποστήριξε τη διοργάνωση μέσω της προβολής του τηλεοπτικού σποτ της Μικρόπολις 2010, το οποίο προβλήθηκε συνολικά 45 φορές από 20/9/2010 - 26 6/09/2010. Επιπλέον, έγιναν συνολικά 16 τηλεοπτικά ρεπορτάζ με συνεντεύξεις τόσο των διοργανωτών και των φορέων, αλλά κυρίως παιδιών που επισκέφτηκαν τη Μικρόπολις 2010, τα οποία προβλήθηκαν 32 φορές στα δελτία ειδήσεων (απογευματινά και πρωινά) του Nickelodeon μεταξύ 23/9 – 15/11//2010. Τέλος, το τηλεοπτικό κανάλι MTV -στο πλαίσιο της χορηγίας του Nickelodeon- έκανε συνολικά 42 τηλεοπτικές αναφορές του φεστιβάλ στο MTV Pulse Agenda μεταξύ 20-22/09/2010.


ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ: ΑΘΗΝΑ 9,84 - ΔΙΕΣΗ 101,3 - OASIS 88 - ΔΙΦΩΝΟ 96,6


Το ραδιοφωνικό σποτ της Μικρόπολις 2010 -διάρκειας 25"- ακούστηκε συνολικά 126 φορές από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς / χορηγούς επικοινωνίας το διάστημα 16/9 – 25/09/2010. Επίσης, έγιναν 40 συνολικά αναφορές από τους παραγωγούς των ίδιων ραδιοφωνικών σταθμών, καθώς και 10 αναφορές στο πλαίσιο ραδιοφωνικών διαγωνισμών.


PORTALS (WEBSITES):


1) in.gr, 2) Nickelodeon.gr, 3) Mtv.gr, 4) Culturenow.gr. 5) Εlculture.gr, 6) Eurocharity.gr, 7) Infokids.gr, 8) Kids0-12.gr, 9) Pamebolta.gr, 10) Kidsguide.gr, 11) Kidpress.gr, 12) Elamazi.gr. 13) Mamakid.gr, 14) Athina984.gr, 15) Diesi.gr



Εκτός των άλλων παροχών τους, e-banners της Μικρόπολις (με link στο website της διοργάνωσης) φιλοξένησαν για 1 έως και 2 μήνες (έκαστο) συνολικά 20 websites. Πιο συγκεκριμένα: a) τα 10 websites που ήταν Χορηγοί Επικοινωνίας στη Μικρόπολις 2010, β) το in.gr (στην ενότητα Παιδί και στο πλαίσιο της Χορηγίας Επικοινωνίας του περιοδικού Mommy), γ) το athina984.gr (στο πλαίσιο της Χορηγίας Επικοινωνίας του Ρ/Σ Αθήνα 9.84), δ) το Ε-ATTICA.GR (στην Αρχική σελίδα), ε) το Αiginionews.gr (στην Αρχική σελίδα), στ) το ForWomenOnly.gr (στην ενότητα Οικογένεια–Παιδί) και στην ενότητα «Προτάσεις Διασκέδασης» τα: ζ) E-PIREAS.GR, η) E-PERISTERI.GR, θ) E-AIGALEO.GR, ι) E-ILION.GR, κ) E-MAROUSI.GR.






Ε-banners

Δημοσίευση Δ.Τ / Αριθμός

Αναφορά

Διαγωνισμοί

In.gr / Paidi

In.gr / Paidi & Politismos /2

In.gr / Αρχική Σελίδα

Kidpress.gr

Culturenow.gr

Culturenow.gr/2

Culturenow.gr

Culturenow.gr

Elculture.gr

Elculture.gr

Elculture.gr

Elculture.gr

Eurocharity.gr/2

Eurocharity.gr/4

Pamebolta.gr

Elamazi.gr

Pamebolta.gr

Pamebolta.gr/2

Kids0-12.gr

Kids0-12.gr

Elamazi.gr

Elamazi.gr/2

Mamakid.gr

Mamakid.gr

Kids0-12.gr

Kids0-12.gr/2

Infokids.gr

Infokids.gr

Mamakid.gr

Mamakid.gr

Kidpress.gr

Mtv.gr

Infokids.gr

Infokids.gr

Eurocharity.gr

Ε- Newsletter

Kidsguide.gr

Kidsguide.gr

Social Media

Elculture.gr

Kidpress.gr

Kidpress.gr/ 2

Nickelodeon.gr

Pamebolta.gr

Athina984.gr

Athina984.gr

Eurocharity.gr/3

Eurocharity.gr

Ε-Attica.gr

Nickelodeon.gr

Pamebolta.gr/2

Elamazi.gr

Αiginionews.gr

Diesi.gr

Elculture.gr

Infokids.gr

Ε-Marousi.gr

Mtv.gr

Culturenow.gr

Elamazi.gr

Mamakid.gr


Kidsguide.gr

Mamakid.gr

Kids0-12

Ε-Ilion.gr

E-Aigaleo.gr

E-Peristeri.gr

Ε-Pireas.gr

ForWomenOnly.gr

ForWomenOnly.gr

Infokids.gr

Kidpress.gr



BELOW THE LINE: EDGAR FREECARD


Οι Συλλεκτικές Edgar Free Cards υποστήριξαν τη διοργάνωση με τη διανομή 30.000 καρτών Μικρόπολις για το διάστημα 1/8/2010 - 30/9/2010 στα παρακάτω σημεία:


  • Goodys της Αθήνας (22 σημεία)
  • Cafe & Bar της Αθήνας (58 σημεία)
  • Odeon Kosmopolis
  • Odeon Starcity
  • Ster Ίλιον
  • Ster Αγ. Ελευθέριος
  • Κιν/φος Αβάνα, Χαλάνδρι

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ


Με στόχο την προβολή της διοργάνωσης, των συμμετεχόντων φορέων, των χορηγών επικοινωνίας και των χορηγών χρησιμοποιήθηκαν τα εξής Εργαλεία Επικοινωνίας: ABOVE THE LINE: 1) Δελτία Τύπου, 2) Παραγωγή TV spot, 3) Παραγωγή Radio spot, 4) Mikropolisfestival.gr, 5) Μικρόπολις E-newsletter, 6) Μικρόπολις Free Press, 7) Προβολή μέσω B2B, 8) Ραδιόφωνο, 9) Τηλεόραση, 10) Μικρόπολις Facebook Page. BELOW THE LINE : 1) Αφίσες, 2) Αυτοκόλλητα, 3) Παρουσίαση σε συνέδριο.


ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ Μικρόπολις 2010


Συντάχθηκαν 2 Δελτία Τύπου -ένα πριν την έναρξη της διοργάνωσης και ένα με το πέρας της διοργάνωσης (απολογιστικό)- συν μία “Πρόσκληση / Υπενθύμιση”. Η πρώτη αποστολή του αρχικού Δελτίου Τύπου (μαζί με το δημιουργικό της Μικρόπολις) στα μηνιαία έντυπα έγινε στις 20 Ιουνίου 2010, ενώ η δεύτερη αποστολή του προς όλα τα ΜΜΕ πραγματοποιήθηκε στις 15 Ιουλίου 2010. Υπενθύμιση του αρχικού Δελτίου Τύπου προς όλους στάλθηκε στις 25 Αυγούστου 2010, ενώ 10 ημέρες πριν την έναρξη της Μικρόπολις 2010 στάλθηκε σε όλα τα ΜΜΕ “Πρόσκληση – Υπενθύμιση” στη Μικρόπολις. Το απολογιστικό Δελτίο Τύπου στάλθηκε στις 5/10/2010 και συνοδεύονταν από άφθονο φωτογραφικό υλικό.

Παράλληλα, στο www.mikropolisfestival.gr και στην ενότητα «Γραφείο Τύπου», για τη διευκόλυνση των δημοσιογράφων, υπήρχαν διαθέσιμα:


  • Τα Δελτία Τύπου σε μορφή word και pdf
  • Το δημιουργικό της Μικρόπολις 2010
  • Το ραδιοφωνικό και το τηλεοπτικό σποτ
  • Το free press
  • Με το πέρας της διοργάνωσης προστέθηκαν στο κυρίως μενού οι ενότητες: α) Photos, με φωτογραφίες χαμηλής και υψηλής ανάλυσης και λεζάντες, β) Videos, με το official video της διοργάνωσης, καθώς και videos που έγιναν από τους Συμμετέχοντες Φορείς.

Όλα τα Δελτία Τύπου και η “Πρόσκληση / Υπενθύμιση” έφεραν τα λογότυπα των Συμμετεχόντων Φορέων, των Αιγίδων, των Χορηγών και των Χορηγών Επικοινωνίας και απεστάλησαν σε database 800 ατόμων.


ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ Μικρόπολις 2010



Προβολή μέσω Β2Β


5 Καταχωρήσεις: • στο Business Today στις 15 και 30/6/2010 και • στο Daily Fax στις 9 και 22/6/2010 και 1/9/2010.

6 Δημοσιεύσεις: • στο Business Today στις 20/7/2010 και 21/9/2010 • στο Daily Fax στις 31/8/2010 και 20/9/2010 και • στο Marketing Week στις 6/9/2010 και 20/9/2010.

2 Συνεντεύξεις από τη διοργανώτρια εταιρεία: • στο Marketing Week στις 29/4/2010 και • στο Αdbusiness στις 22/11/2010.

Εφημερίδες και περιοδικά


Επιπλέον της σχετικής προβολής από τους Χορηγούς Επικοινωνίας, έγιναν συνολικά 45 αναφορές - αναδημοσιεύσεις του Δελτίου Τύπου της Μικρόπολις 2010 ή μέρος αυτού και αφιερώματα στα παρακάτω έντυπα (εφημερίδες και περιοδικά):




ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ / ΑΡΙΘΜOΣ ΠΡΟΒΟΛΩΝ

ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ / ΑΡΙΘΜOΣ ΠΡΟΒΟΛΩΝ


  • ΤΟ ΒΗΜΑ
  • ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
  • ΕΘΝΟΣ
  • FAQ
  • ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ
  • ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
  • ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ /3
  • REAL NEWS / 2
  • ΕΞΠΡΕΣ /2
  • ΚΕΡΔΟΣ
  • ΚΟΣΜΟΣ του Επενδυτή
  • ATHENS PLUS/2
  • ΑΥΡΙΑΝΗ / 2
  • CITY PRESS
  • ΕΠΙΚΑΙΡΑ
  • ESPRESSO
  • ΕΣΤΙΑ /3
  • ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ
  • ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ


  • ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ
  • ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΓΟΝΕΙΣ/2
  • PARENTS
  • DOWN TOWN
  • HELLO
  • MADAME FIGARO
  • ΕΙΚΟΝΕΣ (Ένθετο Έθνος)
  • FORMA
  • ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
  • SUPER KATERINA
  • ΤΗΛΕΡΑΜΑ
  • VETOMAG
  • ZAPPING
  • KID'S FUN
  • NATURA
  • ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ
  • ΜΑΜΑΔΕΣ


Ηλεκτρονικά μέσα (Portals, Websites και Blogs)


Επιπλέον των παροχών των χορηγών επικοινωνίας της Μικρόπολις 2010, η αποδελτίωση σε portals, websites και blogs έδειξε 149 αναφορές, αναδημοσιεύσεις του Δελτίου Τύπου (ή μέρος αυτού) και αφιερώματα στα παρακάτω MME:






PORTALS WEBSITES / ΑΡΙΘΜOΣ ΠΡΟΒΟΛΩΝ


  • Tovima.gr
  • Enet.gr
  • Zoogla.gr
  • Timeout.gr
  • Otenet.gr
  • Ellispoint.gr
  • Kathimerini.gr
  • Apn.gr
  • Ant1online.gr
  • Monopoly.gr
  • Mycosmos.gr

E-go.gr / 3

V4.ethnos.gr

Music.net.cy / 2

Naftemporiki.gr

Neatv.gr

Forfree.gr

Newsbeast.gr

Newsit.gr

Nooz.gr

Athens24.gr

Faretra.gr

Feedmenews.gr

Homefood.gr

Ivigo.gr /2

Mindradio.gr

Actclick.gr

Agrolaiki.gr

E-build.gr

Aitolia.gr

Supa.gr

Neemo.gr

Neo.gr

Aiginionews.gr

Parapolitika.gr

Patmostimes.gr

Philenews.gr

Pulse.gr / 2

Telikos.gr

Tetrapak.gr

Voreini.gr

Esos.gr / 2

Fifo.gr

Bletsas.gr

Callisto.gr

Ioas.gr

Anima.gr

Sapt.gr / 2
Bobit.gr

Amitafun.gr Vpnews.gr Yeskid.gr In2life.gr Scag.gr Kala-nea.gr Ivigo.gr In.gr / 2

Opencalendar.gr

Businesswoman.gr

Cityofathens.gr

Anparatiritis.gr

Apogevmatini.gr

Economist.gr

Babyspace.gr

Elladanews.gr

Express.gr

Avopolis.gr

Culture-ana-mpa.gr

Fe-mail.gr

Forwomenonly.gr

Freshradio.gr

E-yliko.gr

Paizotopos.gr

Posiliving.gr

Prasinizo.gr

Qualitynet.gr /2

Paidorama.com

Freshmusic.gr / 2

Iatronet.gr

Zoomout.gr

Ladygreen.gr

Myinfo.gr

Neatv.gr

News21.gr

Pagida.gr

Advertising.gr

Foodmusic.gr / 3

Homefood.gr

Feedmenews.gr

Anetos.gr

Gynaika.eu

Dietsecrets.gr
Eidikiagwgi.gr

Morfesekfrasis.gr Actionaid.gr
Eimastegunaikes.gr

Amnesty.org.gr (Διεθνής Αμνηστία) Arcturos.wordpress.com Ecorec.gr (Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης) Emmanuelch.wordpress.com Anemoos.wordpress.com Lavraki.grOmogenia.com 6odimotikoglyfadas.wordpress.com
Olympicvillagenews.gr

Athensmagazine.gr

M-lagoudakis.gr / 2

Gr.hadnews.com

Newscosmos.com

Mdmgreece.gr (Γιατροί του Κόσμου)








BLOGS



  • Troktiko.gr
  • Tromaktiko.info
  • Blog.eimaimama.gr
  • Oitheitses.blogspot.com
  • Toblogtonkirion.gr
  • Blogz.gr
  • Biblioskoni.blogspot.com
  • Ξανθομπούμπουρας
  • N_tomaras.blogspot.com
  • Newsmme.blogspot.com
  • Patrasblogs.gr
  • Networkedblogs.com
  • Nazw.blogspot.com
  • Mitrikosthilasmos.blogspot.com
  • Ola-e-tipota.blogspot.com
  • Guilessnessofchildhood.blogspot.com
  • Pressingnewsgr.blogspot.com
  • Terrasos.pblogs.gr
  • Angelou-kea.blogspot.com
  • M-chouliara.blogspot.gr
  • Ierosagon.org
  • Nobudgetsorry
  • Asteiakaialla.blogspot.com
  • Trelogaidouri.blogspot.com
  • Makinganoteof.blogspot.com



Ραδιοφωνική Κάλυψη


Εκτός από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς που ήταν Χορηγοί Επικοινωνίας της Μικρόπολις 2010, λίγο πριν αλλά και κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης έγιναν 10 αναφορές στο φεστιβάλ και από τους Ρ/Σ: Galaxy/ Best radio/ Sfera/ Fresh/ Flash.

Επίσης, δόθηκαν από τη διοργανώτρια εταιρεία συνολικά 9 (live και ηχογραφημένες) συνεντεύξεις, λίγο πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά τη διοργάνωση. Συγκεκριμένα:





ΣΤΑΘΜΟΣ

ΕΚΠΟΜΠΗ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΑΝΤ1 Radio 97.1

Juke box με το Γιάννη Ιωάννου

17/09/10

ΑΝΤ1 Radio 97.1

Νέα εκπομπή με το Γιάννη Ιωάννου

25/9/2010

Εκκλησία Της Ελλάδας 89,5

Πρωινή Εκπομπή

22/9/2010

Air 104.4 (ξενόγλωσσος ρ/σ Δήμου Αθηναίων)

Καλημέρα Αθήνα

22/9 /2010

ΝΕΤ 105.8

Άκου να μαθαίνεις

20/9/2010

ΝΕΤ 105.8

Εκπομπή με το Γιώργο Γιανναράκο

25/9/2010

Flash 96

Εκπομπή με τη Μάρω Λεωνάρδου

29/9/2010


 
Δύο επιπλέον ραδιοφωνικές συνεντεύξεις έγιναν στον Αθήνα 9.84, όχι όμως στο πλαίσιο της Χορηγίας Επικοινωνίας του:

 
  • Εκπομπή: “Ώρα Αθήνας”. Δευτέρα 20/9/2010 - Παραγωγοί/Δημοσιογράφοι: Κωνσταντίνος Ζούλας και Γιάννης Παπαγεωργίου. Συνέντευξη: live + διαγωνισμός.


  • Δελτίο Ειδήσεων: Δημοσιογράφος Πολιτιστικού: Βάνα Λυκομήτρου - Συνέντευξη: Ηχογραφημένη.

Τηλεοπτική Κάλυψη



ΚΑΝΑΛΙ

ΕΚΠΟΜΠΗ

ΕΙΔΟΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

ΝΕΤ

Πρωινή Ενημέρωση

Live Σύνδεση

23/09/2010

ΣΚΑΪ

Εco News

Ρεπορτάζ

25 &26/09/2010

ΣΚΑΪ

Παρά Τρίχα

Ρεπορτάζ

25/09/2010

ΑΝΤ1

Εllate

Αναφορά

24/09/10

ΑΝΤ1

10 με 1 μαζί

Αναφορά

28/09/2010

ΑΝΤ1

Με Αγάπη

Ρεπορτάζ

31/10/2010

ΕΤ3

Επιχείρηση Περιβάλλον

Ρεπορτάζ - Συνέντευξη

31/10/2010

* Τα Χρώματα Ελλάδας είναι ένα τηλεοπτικό μαγκαζίνο το οποίο εκπέμπει σε 40 κανάλια σ' όλη την Ελλάδα και σε 1 διαδικτυακό.

*

Xρώματα Ελλάδας

Ρεπορτάζ - Συνέντευξη





ΔΩΡΑ ΠΑΠΠΑ

Υπεύθυνη Γραφείου Τύπου Μικρόπολις 2010

Αντικείμενο εργασίας: Χορηγίες Επικοινωνίας & Προβολή στα ΜΕDIA (Δελτία Τύπου - Δημοσιεύσεις σε περιοδικά, εφημερίδες, sites και blogs - Ραδιοφωνική & Τηλεοπτική Κάλυψη)








     
Copyright Reason to: 52, Konstantinoupoleos str. Kerameikos, 11854 Athens, t. 210.34.69.007, f. 210.34.69.001, @. info@practivities.gr, w. www.practivities.gr

«Τα παραπάνω στοιχεία προέρχονται από το επίσημο Post Εvent Report Μικρόπολις 2010, το οποίο επιμελήθηκε η Reason to. Για πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με τη διοργανώτρια εταιρεία στο info@practivities.gr


www.reason2.grwww.mikropolisfestival.gr